Regulament COVID-19

REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA PRIVIND MASURILE DE PREVENIRE SI PROTECTIE IMPOTRIVA COVID-19

Începând cu data de 05 iunie 2020 Complexul Cochet îsi reia activitatea ospitaliera în mijlocul naturii montane.

Siguranţa, sanatatea, voia buna si confortul clientilor au fost si vor fl prioritatea noastra, în contextul actual, având în vedere situatia si evolutia nationala a pandemiei COVID -19, luam masuri specifice de preventie împotriva COVID -19, astfel încât sa putem proteja atât clientii cât si personalul şi partenerii nostri.

Masuri implementate»:

  • Accesul turistilor în unitate se face cu programare anterioara, pentru a se evita aglomerarea spatiului de receptie;
  • Turistii au acces în locatie numai cu masca;
  • Este necesara legitimarea fiecarui client în parte si completarea individuala a „Chestionarului standard”;
  • La intrarea în receptia complexului, turistilor le este verificata temperatura cu un termometru non-contact. Daca temperatura depaseste 37 °C, accesul în locatie este refuzat;
  • Pentru siguranta clientilor, în incinta Complexului Cochet sunt amplasate dozatoare cu dezinfectante pentru igienizarea mâinilor, recipienti pentru colectarea mastilor si a manusilor folosite, afise de avertizare pentru respectarea regulilor de distantare si protectie împotriva COVID-19;
  • Personalul Complexului Cochet este instruit pe baza procedurilor de igienizare conform „Proceduri Operationale Privind Masurile de Combatere a infectarii cu COVID-19”, în cadrul Complexului Cochet.

Facilitatile din complex au o disponibilitate limitata, spre exemplu piscina, sauna, sala de restaurant si sala de conferinte sunt închise pâna la ridicarea totala a restrictiilor impuse de catre autoritati.

Bucataria restaurantului nostru functioneaza zilnic între orele 8:30 – 22:30, comenzile sunt luate în sistem a-la-carte si onorate la mesele situate în aer liber, pe terasa complexului. Pentru evitarea aglomeratiei este necesara o rezervare anterioara, telefonic.

Recomandam tuturor clientilor nostri sa se asigure ca îsi iau toate masurile de autoprotectie, sa evite intervalele orare de aglomeratie în incinta Complexului, sa poarte masca si sa pastreze distanta sociala fata de alte persoane.

În cazul în care turistul prezinta minime simptome sau considera ca a fost expus unui potential risc, este rugat sa respecte toate indicatiile autoritatilor si sa ia masurile ce se impun pentru a preveni îmbolnavirea celor din jur.

Reguli pentru clienti»:

Pentru siguranta clientilor nostri, în actualul context COVID-19, este obligatorie respectarea urmatoarelor masuri:

  • Dezinfectarea mâinilor la dispenserul de la intrarea în hotel;
  • Purtarea mastii care sa acopere gura si nasul, în toate spatiile comune din complex;
  • Acceptarea controlului temperaturii corporale, efectuat la intrarea în hotel cu termometru non- contact;
  • Procedura de check-in se desfasoara la receptie , respectând distanta impusa. Se prezinta documentul de identitate pe suportul tip calaret de pe pupitrul receptiei. Se legitimeaza toate persoanele care se gazduiesc în cadrul complexului, fara exceptie. Se completeaza „Chestionarul specific”, cu informatii despre itinerariul calatoriei, istoricul destinatiilor frecventate în ultimile 14 zile si alte informatii relevante pentru subiectul COVID -19. Se completeaza „Fisa de Cazare Turist” si „Acordul GDPR”;
  • Interactiunea cu personalul de la receptie se va face respectând distanta sociala. Cheia de la camera va fi pastrata de catre client pe toata perioada sejurului, ea va fi predata la check-out.
  • Curatenia în camera, schimbul de lenjerie/prosoape si completarea produselor din minibar se face exclusiv la cererea clientului în intervalul orar 8:00 – 18:00, prin agatarea hanger-ului cu solicitarea de servicii de mânerul usii sau prin apel telefonic la receptie. Aceste servicii se realizeaza doar dupa parasirea camerei. Neparasirea camerei de catre client conduce la neprestarea serviciilor solicitate;
  • Serviciile de restaurant sunt disponibile cu rezervare prealabila, a-la-carte, la mesele situate pe terasa hotelului;
  • Micul dejun se serveste în sistem a-la-carte, pe terasa hotelului, zilnic, în intervalul orar 8:30 – 10:30;
  • Se evita întâlnirea directa cu ceilalti turisti aflati în complex, se pastreaza distanta sociala.

Serviciile personalului»:

Tot personalul Complexului Cochet poarta în permanenta masti si manusi de protectie, de unica folosinta;

  • La intrarea în tura se realizeaza triajul epidemiologie al întregului personal prin monitorizarea starii generale de sanatate, prin dialog si prin masurarea temperaturii fiecarui salariat;
  • Camerele decazate sunt dezinfectate;
  • Spatiul de servire a mesei si mise-en-place-ul sunt dezinfectate si refacute dupa flecare client;
  • Pentru curatenie si igienizare se folosesc produse certificate de Ministerul Sanatatii;
  • Spatiile comune sunt dezinfectate frecvent.